Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Στιγμές!

Διάβασα αυτό το σούπερ κείμενο http://combustions.tumblr.com/post/45114891422 γραμμένο από τον αγαπημένο Δομιανό, κοινοποιημένο στο facebook από αγαπημένο άτομο.

Από κάτω, "like" από δεύτερο αγαπημένο φίλο.

Όλους μας έφερε κοντά, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, η θέληση μας στο να αλλάξουν τα πράγματα, να γίνουν δικαιότερα, καλύτερα. Και το διαδίκτυο, αλλά η σχέση μας έγινε δυνατή από τη φυσική γνωριμία.

Και μου ήρθε στιγμιαία αναλαμπή:

Ναι ρε γαμώτο, ακόμα μπορούμε, είμαστε αρκετοί για να τον αλλάξουμε.

1 σχόλιο:

Κατερίνα Κασκαντίρη είπε...

Είμαι η πουτάνα της Κορίνθου, της Νομικής Αθηνών και της ELSA Athens. Η Κατερίνα Κασκαντίρη με τ'όνομα και το μουνί-πηγάδι.

Ορίστε μερικές φωτογραφίες μου καθώς προσπαθώ να κάνω πιάτσα σε κωλόμπαρα για να γεμίσω την χοντρή κωλάρα μου και τη βρωμερή μουνότρυπά μου με κρέας. Είμαι το πορνίδιο με το λευκό μπλουζάκι, την μαύρη κολλητή φούστα και το χαζοχαρούμενο βλέμμα. Ελπίζω να φάω πούτσα! Φοράω έντονο κόκκινο κραγιόν, ακριβώς όπως όταν κάνω πιάτσα στην Συγγρού, και με τα μακριά καστανά μαλιά μου μοιάζω με σκιάχτρο.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.386319911536969.1073743591.138965226272440&type=3


*συγγνώμη που έβαλα την σπαστική "λεκτική επαλήθευση" στα σχόλια. Έχουν όμως πολλαπλασιαστεί τα "σπάμ" σχόλια με κινέζικα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα

Time

eXTReMe Tracker